Bielizna męska Brugi 4Rbf jest tak wygodna, że można powiedzieć, iż jest rodzaj drugiej skóry. Zastosowano technologię bodymapping, co oznacza, że włókna są wykonane o różnym splocie. Mięśnie są utrzymane w optymalnym środowisku, a procesy związane z oddychalnością ułatwiają odprowadzanie wilgoci na zewnątrz.
Bezszwowa konstrukcja wpływa pozytywnie na samopoczucie ćwiczącego. Brak podrażnień to podstawa udane treningu. Elastyczny materiał, który rozciąga się w 4 kierunkach powoduje, że bielizna nie krępuje ruchów. Ćwiczenia mogą być wykonywane w pełnym zakresie. Z kolei elementy odblaskowe zwiększają bezpieczeństwo po zmroku.
Parametry techniczne:
kategoria: bielizna termoaktywna (techniczna)
materiał 1: 53% poliamid, 39% polipropylen, 8% elastan
cechy dodatkowe: wykonane z elastycznego materiału, który dopasowuje się do ciała zawodnika
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.