Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty
 
Reklamacje i zwroty
 
   

Procedura reklamacyjna i odpowiedzialność za towar.

 

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Z chwilą odebrania przez Użytkownika zakupionego towaru, Użytkownik za ten towar odpowiada. Sprzedawca odpowiada wobec Użytkownika z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Na zakupione towary nie jest udzielana gwarancja.

W przypadku stwierdzenia wady Towaru Użytkownik ma prawo złożyć reklamację. Reklamację należy wysłać na adres: KHM Katarzyna Kubiak, ul. Szapocznikow 12/15, 62-800 Kalisz. Użytkownik wysyłając reklamację powinien załączyć pismo, które będzie zawierało co najmniej następujące dane: dane reklamującego (imię i nazwisko), adres zamieszkania, datę nabycia towaru, opisaną wadę, dzień powstania wady oraz żądanie sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z zapisami Kodeksu Cywilnego. Do zgłoszonej reklamacji Klient powinien dołączyć reklamowany towar.

Użytkownik zostanie powiadomiony pisemnie o decyzji Sprzedawcy w sprawie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia, pocztą tradycyjną lub drogą elektroniczną.

 
 
 

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

 

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z Towarem.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego poniżej:

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wzór):

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

KHM Katarzyna Kubiak
ul. Szapocznikow 12/15
62-800 Kalisz


Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….…………………………………………………………………………………………………………., numer zamówienia……………………………………… .
Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .



Imię i nazwisko………………………………………………………….
Adres …..…………………….……..…………………………………….
Data………………………………………………………………………….
Numer konta (*)..................................................................................
…….……………………………………………………………………
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

(*) Nabywca może podać numer konta bankowego do zwrotu środków, jeśli wyraża na to zgodę. Zwrot na konto bankowe Nabywcy nie wiąże się z żadnymi opłatami dla Nabywcy.

 

W celu odstąpienia od umowy Konsument powinien złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, wysyłając je na adres:

KHM Katarzyna Kubiak
ul. Szapocznikow 12/15
62-800 Kalisz

 

Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od daty odstąpienia od umowy poprzez jego odesłanie na adres:

KHM Katarzyna Kubiak
ul. Szapocznikow 12/15
62-800 Kalisz

Koszt odesłania Towaru pokrywa Nabywca. Orientacyjny koszt zwrotu możesz ustalić na podstawie naszej zakładki „Czas i koszty dostawy”, pamiętaj jednak, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Ciebie.

Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Konsumentowi, który odstąpił od umowy wszystkie dokonane przez niego płatności związane z zakupem Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy, innego niż najtańszy standardowy sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę). Zwrot płatności zostanie dokonany niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.

Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:

  • rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,
  • rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
  • rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  • nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  • treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.
 
 
POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU
 

W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl