Torba Nike Academy S to model o nieco mniejszych parametrach, więc przeznaczony jest dla osób, które chcą spakować się szybko i zabrać wyłącznie niezbędne rzeczy. Dwie boczne kieszenie pozwalają oddzielić zawartość komory głównej. Jedna z kieszeni bocznych ma wentylację, więc można w niej transportować obuwie zmienne.
Wewnętrzna kieszonka pozwoli schować dokumenty osobiste lub cenniejsze drobiazgi. Boczna kieszeń z siatki pozwoli na włożenie bidonu, piłek tenisowych lub rakiet do ping-ponga.
Parametry:
(wysokość / szerokość / głębokość): ok. 26 cm / 53 cm / 26 cm
kategoria: torba sportowa
do wyboru 3 kolory: czarny, czerwony lub granatowy
z nadrukiem
materiał dominujący: poliester
pojemność: 41L
wewnętrzna kieszonka, w której można przechowywać portfel
boczne kieszenie (dwie na zamek na zamek i jedna z siateczki)
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.